obenden mutluluk istedi

Selam ben tabib 29 yaşında insanların mutluluğu için ömrünü adamış bir insanımHkayem mersinde oldu.iki hafta önceydi beni iki bayan aradı ve göreşmek istediklerini söylediler.bende münasip bir zaman vererek kabul ettim. adreslerini alıp evlerine gittim.kapıyı açan bir afetti bir dilberdi bir    melek kadar güzel bir…

yeğen.1.

Merhaba ben nigar siz daha öncede yeğenimle olan ları biliyonuz o beni doyuruyorben işten geldiğim bir gün o da eve yeni gelmiş evde çıplak dolaşıyordu tabi siki sallanıyor.ben girdiğimde onu gördüm canım sikilmek istiyordu ama bir kişi tarafında deil grub istiyordum.ona nasıl söylerdi bilmiyom ama…

evli çiftle

Merhaba Arkadaşlar Ben Hakan 28 yaşında, 185 boyunda, esmer ve düzgün bir fiziğe sahip, İSTANBUL Anadolu yakasında yalnız yaşayan kendi halinde sessiz sakin çevresinde de efendi bir insan olarakMerhaba Arkadaşlar Ben Hakan 28 yaşında, 185 boyunda, esmer ve düzgün bir fiziğe sahip, İSTANBUL Anadolu yakasında…

anıl hocam,busra ve ozlemle sexe devam…

Uzun bir aradan sonra merhaba sexhikayesi okuyucuları…Uzatmadan anıl hocam,burcu ve özlemle olan 4lü sevişmemizi anlatacağım…Anıl hocam ve burcu ile sevişmemizden    sonra muhabbete başladık.burcunun dul olduğunu. Kocasının yarrağının küçük olduğunu kendisine zevk vermediğini söylerek boşandığını söyledi. Seninki gibi yarrağı olsun kocamın köpeği olurum diyordu. Bu…

biz uslanmayız

Once kendimizi tanitayim, bizler avrupa`da yasiyoruz, ben 23 adim tolga 175 boyu ve 75 kiloda esmer biriyim, esim meltem ise 20 yasinda 167 boyu ve 53 kiloda cok ama cok guzel sarisin bir hatun, suphesizki bundan 3 yil once birbirimizi severek evlendik ve halende oyledir.Bundan…

üniversiteli ve liseli

Slm yine ben; (Prens) size daha önce yaşamış oldugum bir anımı anlatmıştım.Yogun ilgiden dolayı Ünv.2. sınıftaki bir olayımı daha anlatmak    istiyorum.Muğlada iken Üniversiteden çıktım eve dogru geliyordum .Bir anda bardaktan boşalırcasına yagmur yagmaya başladı. Kendimi sular içinde bir apartmanın giriş    katına zor attım.Ama…

dubai`de grup..

Ben Ankaradan.İsmim Kadir.Daha önce bu sitede bir kaç maceram yayınlandı.180 boy 80 kg ve ala gözlüyüm.42 yaş olgunluğunda ve kırlaşmış ve üst kısımdan eksilmeye başlamış saçlara sahibim.Etrafımdaki dostlarım metroseksüel olduğumu söylerler.(yakışıklı demiyoruz..moda ya …metroseksüel diyoruz.)Mevcut olan bağlantılarım nedeniyle 2 arkadaşımla Dubaiye gittim.Oldukça lüks ve pahalı…

iki erkek

İki Erkek Bizim hikayemiz internetle başladı. Benim sıklıkla girdiğim ve amatör resimler içeren bir sitede, fransa`da beş kişiden oluşan bir erkek grubunun tek bayanlar ve çiftlerle beraber olarak onlarla çektikleri resimleri bu siteye yolladıklarını görünce aklıma delice bir fikir geldi. Benim de en yakın arkadaşım…

gitmeseydim o davete

Bir gün akçayda sahilde tanıştığım bir bayan beni akşam kahve içmeye davet etti bende kabul ettim ve akşam 20 sıralarında gittim kapıyı açan tanıştığım bayandı içri girince ne göreyim 3 tane daha bayan yani toplam 4 bayandı ama müthiş giyinmişlerdi 40 45 yaşlarındaydılartanıştık oturdum ve…

tokat attı sonrada

Biz 39 ve 36 yaslarinda 8 yillik evli birbirini seven ve sex konusunda herseyi konusabilen zaman zaman fantaziler kuran , ve aramiza bir baska cifti Almis gibi dusunerek sevismelerimize heyecan katan ve bunun gibi bircok degisik dusleri olan Bir ciftiz. Size basimizdan gecen bir olayi…

1 2 3 7